sobota, 5 marca 2016

Nawet mędrzec nie wszystko wie, a jeśli jest nim, pamięta o tym


Severlinus
— CZARODZIEJ — ALCHEMIK — STO SIEDEMNAŚCIE LAT —
Są również tacy, według których magia jest nauką. By ją opanować, nie wystarczy talent i wrodzone zdolności. Nieodzowne są lata pilnych studiów i wytężonej pracy, konieczna jest wytrwałość i wewnętrzna dyscyplina. Tak zdobyta magia to wiedza, to poznanie, którego granice poszerzane są stale przez światłe i żywe umysły, przez doświadczenie, eksperyment, praktykę.
A. Sapkowski — Krew Elfów
HISTORIAPUNKTYPOWIĄZANIA

Na zdjęciu Carlo Rota, cytat w tytule autorstwa Tolkiena. Nie mam pojęcia, czemu zdecydowałam się akurat na taką postać, ale zobaczymy, jak sobie z nią poradzę. W każdym razie zapraszam.

7 komentarzy:

  1. [Cześć! Tolkien i Sapkowski na pierwszy ogień, zdjęcie (jak dla mnie) świetnie dobrane do życiowej ścieżki Severlinusa i klarowna, przemyślana historia – chyba już nie można chcieć od karty czarodzieja-alchemika więcej. :D Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić w tym wiedźmińskim świecie pośród nas i tego Ci serdecznie życzę, razem z masą pomysłów na wątki i dużą ilością weny. Zresztą, Twój pan, mimo że wydaje się być na wskroś neutralny (co jest super!), biorąc pod uwagę to, że nie jest ani dobry, ani zły; ani po jednej, ani po drugiej stronie mocy tak do końca i raczej odbieram go za kogoś opanowanego, to myślę, że pod względem wątków niejeden los mógłby skomplikować, a przynajmniej urozmaicić. :D Sama jednak nie bardzo mam jakiś pomysł na to, co mogłoby ich połączyć...
    Na koniec jedna sprawa: w tytułach nie stawia się kropek! ;3]

    Argon Gayre

    OdpowiedzUsuń
  2. [Dzień dobry! Aż się zdziwiłam, że pojawił się ktoś starszy wyglądem, to wręcz niezwykłe jak na blogi grupowe :) Widać nie jedyna Loreley stroni obecnie od bycia czarodziejką na dworze chociaż ona to bardziej ze względu na łowców czarownic :) Chętnie zaproponowałabym wątek, ale w chwili obecnej mam trochę zaległości i nie chcę podejmować się czegoś, czego nie dam rady wykonać, choć nasze postacie łączy istotne zainteresowanie: alchemia.]

    Loreley

    OdpowiedzUsuń
  3. [Cześć! Cieszę się, że w końcu udało ci się zakończyć kartę, jak zwykle wyszła ci ciekawa postać. c: Przyznam, że na wątek póki co nie mam żadnego konkretnego pomysłu, dlatego na razie chyba życzę ci powodzenia i samych interesujących wątków!]

    Ynys

    OdpowiedzUsuń
  4. [O, a my się znamy. Cześć! Podziwiam za odwagę do wzięcia takiej osoby, jak pan alchemiko-czarodziej – dojrzałej i doświadczonej nie tylko w wymyśle autora i w pełnej krasie merysuizmu postaci, ale faktycznie bardzo ciekawą i dopracowaną. W Historii zauważyłam drobny błąd: „Wbrew temu, co uważał ,nim został jej uczniem […]” – postawiłaś przecinek w złym miejscu, a przy okazji bardzo zainteresował mnie fakt zainteresowania Severlinusa (czyżby od Severusa Snape’a?) Próbami Traw, ale jak rozumiem nie udało mu się żadnej przeprowadzić? A szkoda, bo może dałoby się go jakoś połączyć z Kayleigh przez Joëla, bo niestety – poza tym nie mam żadnego pomysłu.]

    KAYLA z Małego Łęgu

    OdpowiedzUsuń
  5. [Czyżby imię inspirowane moim ukochanym Severusem Snape? :)
    Dzień dobry, dziękuję bardzo za powitanie i miłe słowa. Jak tylko zobaczyłam, że wizerunek Liv jest wolny to wiedziałam, że będzie elfka. Chociaż zastanawiałam się nad zwykłą panią. Pokusa jednak była zbyt mocna.
    Wątek bardzo chętnie, wpadanie w kłopoty jest zawsze dobrym początkiem znajomości. Pozostaje nam tylko ustalić jakieś szczegóły i możemy coś w tym klimacie rozpocząć.]

    Isil

    OdpowiedzUsuń
  6. [To Ty wybacz, bo moje opóźnienie jest niczym w porównaniu do Twojego.
    Jak najbardziej można to wykorzystać, zwłaszcza że i ona posługuje się czarami. Na pewno w mniejszym niż on stopniu, bo dopiero się uczy a u to teraz przerwała, ale w jakiś sposób już na magii polega. Dlatego też ciężko jej całkowicie się z nią pożegnać. Myślę, że ciekawie by nam to wyszło :) Mogliby się nawzajem wyciągnąć z jakiegoś ''bagna'' i uciec w lasy, a co potem to się zobaczy.
    Rozumiem. W każdym razie podoba mi się. Dobre imię.]

    Isil

    OdpowiedzUsuń
  7. [Byłabym bardzo zła jeśli poprosiłabym o to Ciebie?]

    Isil

    OdpowiedzUsuń